H&T reis Noorwegen 2016 - Reisverslag uit Venray, Nederland van Jos Linders - WaarBenJij.nu H&T reis Noorwegen 2016 - Reisverslag uit Venray, Nederland van Jos Linders - WaarBenJij.nu

H&T reis Noorwegen 2016

Door: Jos en Lilian Linders

Blijf op de hoogte en volg Jos

18 Juni 2016 | Nederland, Venray

Dag: 11 vr 17-jun-2016 774 km 18 °C
Om 07:15 uur vertrokken we vanuit ons hotel met lichte mist.
In Rødbyhavn namen we de boot van 09:50 uur, die om 10:40 uur in Puttgarden arriveerde.
Rond 12:00 uur begon het te regenen, maar toen we onderweg stopten voor de lunch was het net even droog, zodat we ook de benen konden strekken. Uiteraard kregen we in Duitsland nog een stukje file mee, maar veel minder dan tijdens de heenreis.
Het diner was gepland in Ibbenbüren. Daar stond de wisselchauffeur Erik ons op te wachten en namen we afscheid van chauffeur Werner.
Om 19:50 uur zijn we ingestapt voor de laatste rit, via Oberhausen, Arnhem en Nijmegen naar Venray.
Aankomst 22:15 uur. Daar werd afscheid van elkaar genomen met een “tot ziens, volgend jaar!”.
Het was weer een geweldig mooie reis naar een prachtig land.
Een belangrijke succes factor is natuurlijk het goede weer geweest. Alhoewel Noorwegen met z’n vele tunnels grotendeels een overdekte reis leek.
Alweer een geslaagde H&T reis!

• 19 Juni 2016 - 10:43

Nelly En Jac:

Hallo Lilian en Jos,
    Hartelijk dank voor het bijhouden van de blog. Je krijgt zo een mooi ovrezicht van onze activiteiten.

Groetjes,

Nelly en Jac

• 19 Juni 2016 - 21:35

Lilian Linders:

We hebben het met plezier gedaan, Nelly en Jac. Het is voor ons een manier om te onthouden wat we allemaal gedaan hebben, anders vergeet je zo gauw. De foto's waren voornamelijk van Marianne.